torsdag 21 oktober 2010

Invigning!

Har invigt min nya träningspjuckar idag och jag måste säga att jag kände mig heeeeet på "dansgolvet"! Idag vill jag också berömma Madde som gjorde en strålande insats på step2:an, grymt duktig för att vara första gången=) (Johanna är ju alltid duktig;))
I övrigt vill jag bara meddela att vi nu har bokat två små minitrippar som kommer att äga rum innan jul, nämligen, en resa till Polen (v 44) och en weekend i Köpenhamn. Ååååååh vad jag läääängtar (som ni märkt försöker jag här överdriva eftertrycket i orden genom att skriva många vokaler efter varandra....)! Vi unnar oss helt enkelt!

3 kommentarer:

Madde sa...

NI va grymma idag och jag tackar för berömmet, ja jag gjorde verkligen mitt bästa, det va mycket snurrar och fort gick det =) Kul med lite semester att se fram emot, vi drar oxå iväg under lovet, va bra vi har det eller hur?? KRAM

Johanna sa...

Du va "on fire" :) Jag var lite snurrig idag, men kul var det! Skorna är vlixtersnygga!

Perfekt att ha lite morötter i höstmörkret - det är du verkligen värd!

Anonym sa...

Helt rätt man ska unna sig!!!! och som sagt det är du vääärd. Ses i kväll. Kram