söndag 3 oktober 2010

Besök och spännande grajjor på gång

Igår fick vi minsann finbesök från Skåne. Bror med sitt hänggäng kom hit. Vi började på Boda Borg, detta vansinniga ställe, och fortsatte med festligheter på Ö Hamngatan. Tillslut hamnade vi i tältet på oktoberfesten, något som kändes i huvudet i morse....
Bilder då;

Pussfest!
Tre snygga donnor i mitt kök! Svårt att tro att två av dem är två-barns-mammor=0
Nu sitter jag här med festrester framför mig, dvs ganska mycket onyttigheter, men imorgon är en annan dag och jag är lite (läs mycket) nervös. Vet inte om jag ska skriva något om det här på bloggen men den som lever får se....


3 kommentarer:

Madde sa...

OMG va nyfiken jag blev nu, du kan ju inte slänga ut en sådan cliffhanger....

Johanna sa...

:) Ska du lägga på 1.25kg på skivstången???

Sofia sa...

Shit vad jag blev sugen på festrester!! Har tyvärr inga såna hemma.. ;)