lördag 30 oktober 2010

Maaaaat!

Ja vad säger man, pånyttfödd? Hmmm! Efter en vecka med tester som visade lågt blodtryck och en puls på 50 blev jag vänligt men bestämt ombedd att börja äta igen och idag var det alltså dags. En dag tidigare än vad jag tänkt men men. Fick frukost på sängen i form av två matskedar keso med stenbitsrom och linfrön. Måste mjukstarta för att magen ska hänga med. Ett kokt ägg blev det med. Konstigt nog började jag må lite illa efter två skedar så det var inte så att änglaskaror sjöng precis... men gott!

Så var det ju det här med resultat av senaste månades slit då. Ja, vi kan väl börja med bilder;

Before


after


Å så lite mått också; minus 9.8 kg och minus 13 centimeter i midjan. Jag är nöjd!



Allt som allt har jag nu gått ner 23 kilo, 19 cm i midjan, 10 cm kring varje lår och 4 cm runt armarna. Jag har gått ner ca 4 storlekar i kläder och jag är förbaskat stolt! Nu är det 5 !!! kilo kvar till målvikten. Det ska jag väl klara eller?



6 kommentarer:

Johanna sa...

5 kilo - jag med - så hänger jag på nu :)
Du kommer fixa det hur bra som helst! Du är så jäkla duktg!!!! Njut nu av
att få tugga!
kram
abbe skriver:
tel maria från abbe

Madde sa...

Det fixar du galant, kram på dej =)
Jag är SÅ imponerad av dig.

Anonym sa...

Du är fin som du är!!!!!Kiccki

Sofia sa...

Hjälp vilket resultat!! Såååå imponerande!! ♥
KRAM KRAM

Anonym sa...

Jisses människa. Du är ju bara för jäkla duktig... Grattis... Till nyåret skall jag ge mig i kast med detta. Skall bli oerhört spännande. Grattis igen, du har varit kanon duktig.
Kram Anna (Millebus)

Karin Nilsson sa...

Du är så duktig vännen! Men det spelar ingen roll hur du ser ut, du är alltid fin! Kram på dig