tisdag 24 november 2009

Vad bra det kommer att bli!

Precis hemkommen från gen-repet inför konserterna imorgon. Det kommer att bli ett sjuhelsikes drag i Fredrikskyrkan! Orkester och fyra körer plus tre grymma solister=) (varav "min" Kiki är den ena) Eftersom jag har alldeles för lätt att ta allt som tävling måste jag erkänna att vi får duktigt med pisk av estet-kören på Thörnströmska som helt enkelt kör på med Heal the world, You raise me up och andra slagdängor! Längtar men är fruktansvärt nervös, det visade nämligen att det bara är jag och Malin som är kvar i vår stämma. De andra har insjuknat i diverse åkommor... Men men, nu kör vi!

2 kommentarer:

Johanna sa...

ÅÅÅ jag vill så gärna se. Tyvärr är jag sjutk stressad (inte minst inför julstöket på lördag). Om jag hinner i morgon så kommer jag, annars ska jag tänka på er så det knakar
KRAM

Madde sa...

Spännande, jag joinar Jojo imorrn om hon går. KRAM o lycka till!!