torsdag 5 november 2009

Så himla frisk!

Fick reda på idag att jag är frisk som en nötkärna! Var på kommunhälsan idag för en "check" som alla nyanställda i kommunen får gå igenom (om man vill). Jag var verkligen nervös igår kväll. Nervös över att provsvaren inte skulle vara bra och att man får sitta där med skamsen blick och lyssna på förmaningar...konstigt nog. Hade väl varit mer naturligt att vara nervös över att vara sjuk? Nu var fallet i alla fall inte så utan enligt provsvaren är jag friskare än någonsin! Allt var bra, blodtryck, blodvärde, kolesterol och blodfetter! Hurra!! Känner att jag kan springa en mil just nu=)

5 kommentarer:

Anna sa...

Härligt att höra!

Johanna sa...

Skönt att få lite koll!!!

Cornelia sa...

Gott att höra :-) Inte för att jag tvivlade :-) Kram kram

Anonym sa...

Skönt! Då kan du fira med en BiB och en Cohiba ikväll?
/ Jens

Sofia sa...

Härligt!!!!!!!!!!! :)