onsdag 18 november 2009

Måste bara berätta..

..att ingen mindre än Magnus Carlsson har ringt och efterfrågat våra ljuva stämmor i Pia Vocalis! Helt korrekt, hans crew har frågat om inte vi vill sjunga med honom på hans julkonsert i Karlskrona!! Tre egna låtar (bara kören) och tre tillsammans med Magnus. Känns ganska stort måste jag säga. Tyvärr (?) är konserten redn slutsåld så ni som vill höra våra röster på annat håll får gärn spana in oss den 25 november i Fredrikskyrkan (antingen 17.30 el 20.00) eller Marinens musikkårs konsert den 7 december (denna blir nog tyvärr bara för föranmälda i vänföreningen, ska kolla upp det) eller lucia-firandet den 13e! Mycket nu? Ja, men bara kul!

5 kommentarer:

Johanna sa...

ÅÅÅ det är ju slutsålt, kollade den konserten idag, jag skulle behöva 16 biljetter till min ungdomsgrupp - SKIT

Madde sa...

Åhh jag vill verkligen se er, med eller utan Magnus MEN visst hade det varit fräckt att se er tillsammasn med honom - KUL

Sofia sa...

NEJ är det slutsålt.. Gaah! Det är ju helt fantastiskt att ni har fått ett sådant erbjudande, ni börjar ju bli berömda!!

Cornelia sa...

Cool!!!

Anonym sa...

Jag får kolla på er när ni sjunger i melodifestivalen istället. För det lär väl bli snart med en sån kometkarriär.

kram ida