tisdag 10 november 2009

Fattar inte..

Jag fattar ingenting! Är sååå hungrig hela tiden! Skulle kunna äta en halv gris (som Ida brukar säga). Om detta fortsätter kommer jag att se ut som en tunna till jul. Tur att jag inte är så glad för julmat=0 Har ändå några teorier, eller frågor kanske jag ska kalla det;

1) Kan det vara mörkret?
2) Kan det vara att jag ökat träningsdosen?
3) Mår jag för bra?
4) Har jag för mycket tid att tänka på mat?
5) Ska jag laga äcklig mat?
6) Ska jag låta Daniel äta en halvtimme innan mig så att maten nästan är slut när jag ska äta?

Frågorna är många, svaren få. Hoppas att det slutar snart bara....


3 kommentarer:

Johanna sa...

Ha ha ha det sista borde vara mest effektivt!

Trulife sa...

Nej du e GRAVID erkänn!!! Hungrig = GRAVID!!! Ja bebben ska få en kusin=)

Sofia sa...

Hihi, om du kör på sista alternativet lär det bli fasta!! :)