måndag 9 november 2009

FAIF-fest och fars dag!


Efter att ha spenderat lördagskvällen på en mycket trevlig tillställning tillsammans med Faif:s härliga fotbollsspelare (gamla som unga) var det ganska skönt att landa på Sjuhalla igår kväll för att fira fars dag! Själv passade jag på att fira min far i fredags då jag var hemma en kort sväng. Gårdagskvällen bjöd på laxpytt och som alltid trevligt sällskap! Morbror Daniel hade sagostund i soffan för ett gäng mycket imponerade småpojkar- härligt!
Denna veckan har vi prao-vecka för de äldsta årskurserna vilket innebär ganska mycket kaffe och tid till annat. Jag har ingen undervisning denna veckan utan kan i egen takt göra sånt som jag ligger efter med (typ rätta och annat kul...). Idag blev vi bjudna på smaskig lunch hos familjen Sjöstedt-Hallström, en mycket uppskattat avbrott i en annars händelselös dag, tack Jens och Johanna! Tog idag också tid för att använda min friskvårdstimme så det blev spinning och styrketräning i skolans gym. Nu ska jag lugnt luta mig tillbaka i soffan för att spana in ytterligare ett avsnitt av Ullared, denna underbara serie. Orkar vi blir det även en ny Falk-film- me like!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Rackarns, jag missar Ullared idag, men kollar på reprisen. Kan inte missa fotbollsgalan helt enkelt. Trevlig kväll. Kram kram