fredag 27 mars 2009

Tomhet!


Igår gick gammelfaster Karin över till andra sidan. Känner en stor tomhet och saknad. Framförallt tänker jag mycket på att jag inte träffade henne när jag var hemma över jul, den förbannade kräksjukan satte stopp för det. Tänker också på min mamma som nu i all chock har ett stort jobb framför sig med begravning och andra saker som måste tas hand om när någon går bort. Hon var gammal och helt klar fram till döden vilket gör det hela lite lättare att hantera trots allt. Säger som pappa "Döden är definitiv, när den väl inträffat finns det inget man kan göra åt saken".


Ikväll blir det en lugn hemmakväll efter en hektisk och mycket jobbig vecka. Hemlagad pizza stårpå menyn, så gör också ett glas rött!

3 kommentarer:

Johanna sa...

ÅÅÅ, Maria... jag tänker på dig!

Sofia sa...

Jag också! Ha en mysig helg.. Kramar till dig!

Trulife sa...

Ja har ens inte träffat henne o tycker det e skit sorgligt o tråkigt. Satt o skvätte några tårar när jag fick veta det. =( <3