lördag 7 mars 2009

Mamsen och papsen!

Idag har min mamma och pappa varit på besök i "min" stad! Dagen började med att vi lastade ur all den dricka som jag och Daniel inte fick med oss från Hässleholm förra gången (dricka för en hel nobelmiddag...). Efter det fikade vi på frallor från Bjärnors i Hässleholm! Mums!

Tyvärr tog jag bara en bild på "fikan" och den belv inte alls bra men ni kanska kan uppfatta ändå hur mysigt vi hade det!!? Vet inte riktigt vad Daniel visar men det måste var hemskt eftersom mamma blundar...

När vi fått lite ny energi tog vi oss ut på en lång runda till bl.a Hästö och på vägen hem gick vi uppför bryggareberget! Hur mysigt som helst!
Jag och pappi på byggarebergets utkik!

Mutti och pappa ute vid Wämöparken!
Efter att jag klippt pappa tog mina föräldrar bilen hem igen. Tycker så mycket om när de är här men nu är jag helt slut och ska däcka i soffan men en av böckerna som ska vara lästa till nästa vecka. Antar att det blir en liten tupplur också...


2 kommentarer:

Johanna sa...

Å vad mysigt! Vilken UNDERBAR bild på dig och din far, med vacker utsikt bakom!
Nu var det längesen vi sågs, tycker jag!
Kram

Anonym sa...

Ja verklgen men nu ses vi nästa helg! Jag laddar för en storvinst!!!=)