fredag 20 mars 2009

I väntans tider...

Iiiiiiiih! Nu sitter jag med blekning i håret och väntar på resultatet! Det kan gå hur som helst känner jag... Jag lyckades övertala Daniel att dra på sig de små plasthandskarna och slinga mig. "Det är ju också hantverk" var mitt övertygande argument. "Man kan nästan kalla det för finslöjd?" Jag fick inget medhåll mer än ett muttrande. Nu är det som sagt gjort och spänningen är oliiiidlig, som Harryson hade sagt.

Imorgon blir det klinkersläggning på Skillingenäs. Ia och Tobbe ska göra om sitt uterum och då kommer familjen Hallström (manliga delen) med utrustning, redo att hugga in! Blir blekningen bra så ses vi imorgon=)

4 kommentarer:

Johanna sa...

Aj, då, jag missade att spana in hantverket idag... Men eftersom du var här borde det blivit ett gott resultat...???

Anonym sa...

Ja fast lite "polackblond" (ursäkta uttrycket, men ni fattar) känner jag mig!Det brukar ordna til sig efter några dagar..

Sofia sa...

Det var superfint, jag missade också det först! Daniel är händig han.. ;) TACK för hjälper idag, imorn kommer alla fina bilder in på bloggen, massa kramar!!

Sjoan sa...

Bra jobbat Daniel..!