lördag 14 mars 2009

På bloggarfronten inget nytt!

Det har varit mycket lugnt på bloggarfronten på sistone. Anledningen är en fulltecknad kalender med omdömesskrivningar, högskoleplugg och inlämningsuppgifter. Framåt helgen så lugnade det dock ner sig och i torsdags anlände Daniel "slöjdis-kompis" Helen till Karlskrona. Hon ska under några dagar få en inblick i Daniels yrkesverksamma liv (vilket såklart avklarades på endast en dag...;)) och hinna med lite skoj! I torsdags kväll åt vi lite mat tillsammans, tog några glas vin och somnade helt utslagna ganska tidigt.


Sen kvällsmat och lite uppdaterande av nuläget!


I fredags var det dags för mig att med kören gå och titta på Sound of musicals. Jag är inte särskilt imponerad av musikaler och inte heller detta evenemang fick mig på andra tankar. Helt enkelt inte min grej. Efter det tog jag bilen till Sjuhalla där det bjöds på god mat och dryck. Vi fick också se en hysteriskt rolig film som Hans och Tomas spelade in under sin lärarresa till Namibia. En riktig klassiker! Helt klart bättre än Stefan och Krister=)
Nu väntar spelkväll med syskonen Hallström och respektive. Kul kul! Återkommer såklart med bilder därifrån. På återseende!

Inga kommentarer: