onsdag 4 september 2013

Föräldragrupp och v 36





Det blir mycket bebbbesnack nu vilket kanske är förståeligt?! Vårt liv kretsar redan ganska mycket kring liten, även om jag för länge sedan lovat mig själv att inte gå upp helt i graviditeten. Nu skriver jag först och främst för min egen skull, för att minnas, och bloggen är en riktigt kul dagbok att ha.
Nåväl, igår var vi på första föräldragruppsmötet och där fanns många trevliga prickar, ett par klickade det med direkt. Ska bli spännande att se hur fortsättningen blir. Vi gick igenom förlossningen och fick se en film med samma innehåll. Har fortfarande väldigt svårt att se bitarna där smärtan är påtaglig. Ändå ser jag fram emot förlossningen, eller förlåt, ser fram emot det som förlossningen ger:)
Magen har börjat sjunka och det är lite lite lättare att andas. Samtidigt lite lite svårare att sova. Sista riktiga dagarna på jobbet innan min vikarie kommer. Nästa vecka blir en slags avvänjningsvecka då jag mest kommer att agera åskådare. Härliga tider!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Nu är ju bebben alldeles färdig där inne, visst är det ofattbart! :)

Johanna sa...

Nä NU måste jag sätta igång och virka babysockar!

kicki sa...

Snart v.37 kan hända när som helst. Får gåshud ❤