måndag 30 september 2013

En liten stunds njutning





Har ägnat lite av min mammalediga tid till att ringa runt och säga upp abonnemang, få ner lån, sagt upp diverse bidrag till hjälpmedelsorganisationet mm. Allt för att minska de "onödiga" utgifterna nu när vi kommer att få den gigantiska föräldrapenningen. Herregud vad många bra erbjudanden man helt plötsligt får. ATT jag inte gjort detta tidigare! Trodde någonstans att det bara var på Lyxfällan man lyckades med sånt är. Nåja, ett litet nöje behöll jag och som av en händelse dök det nöjet ner i brevlådan idag. Älskade Lantliv! Förgyller min vardag.
Förgyller min vardag gör också långa givande pratstunder. Både gårdagskvällen och morgonen har bjudit på sådana med mina fina svägerskor och min svärmor. Gratis är det ju dessutom:)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Du är fin du ❤️ tack för den supersnabba terapin!

kicki sa...