onsdag 5 oktober 2011

Ny design

Tänk så mycket roligt man kan ha när man ligger hemma och är fuk! Förutom att tömma kylskåpet på diverse mat så kan man också ändra om och profilera sin blogg. Från och med idag är Tant Brun en byggblogg med inslag ifrån verkligheten också (man bygger ju inte varje dag...inte jag i alla fall...) Tanken är att Daniel, herr blåkläder, också ska få ha tillgång och kunna publicera bilder samt text. Får se om han nappar!
Herr Blåkläder högt högt uppe!

Nu; tillbaka till sängen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

cool bild och bloggdesign. Dagböcker av alla slag är bra - byggbilder är guld värda när man kommer i byggdipp, eller byggdepp :)
/Johanna

Sofia sa...

Åhh va fin den nya bloggen är, trycker på "gilla-knappen" ;)
Kram

Cornelia sa...

Ojojoj, nu har jag mycket att säga, tar det i punktform:
* Tack för den fina kommentaren! Jag blev alldeles rörd!!! Tänk va märkligt, jag tycker det känns som att du är sådär, massor med energi till massor med saker och alltid med en finurlig kommentar eller två :-)
* Fiiiint det har blivit i bloggen, jag tycker det är roligt att få följa bygget och er vardag och jag tycker det är bra och kul och så att du har börjat blogga igen :-)
* Och så vill jag säga krya på dig!!!
* och sist men inte minst känns det som att det är trist att vi inte bor i samma stad så vi hade kunnat ses IRL :-)
Kram och hälsa D