tisdag 1 februari 2011

- som i streck

som jag fetmarkerar och stryker över denna veckan!!!!! Arrrrrrgh vad jag har gnällt. På precis allt. Med rätta. Tillåt mig;
1) Mitt hår ramlar av, i tussar...
2) Jag har haft feber två dygn och åkt på en förkylning
3) Min fot är illa, riktigt illa, antagligen ett inflammerat senfäste, ska till läkaren nästa vecka
5) Jag har ätit på tok för mycket kontra all träning jag missat. Buuuuuuuuuuuuuuu och bajs (moget?)
6) Jag beter mig som ett barn. Det stavas PMS!

Kom hem idag, tittade på D som tittade i sin nya bok. Han berättar att hans träning också är inställd, jag säger "stackars dig Tuss, du som ville testa dina nya fina träningsskor" varpå han svarar "jag vill hellre skaffa höns än testa mina träningsskor". Så inspirerad kan man tydligen bli av denna bok:
Eftersom tant fyller år imorgon kommer tant också att få en present av D. Den bästa presenten någonsin. Jag vet nämligen vad det är. Vet ni? Även denna glädje grusas då jag inser att jag inte kan flåsa på i dem på ett bra tag. Frågor på det?

Nu! ska jag ta min trötta, slitna, onda, täppta och något hårlösare kropp och krypa ner under täcket. Klockan är 20.57. Imorgon är en annan dag, eller hur Christer B?

6 kommentarer:

Sofia sa...

Jag vet.. ;)

Cornelia sa...

Men kära du - ta det nu lugnt och rå om dig!
Tappar du håret???!!! - det är ju liksom inte alls bra!!! Stort grattis i förskott i alla fall och massa kramar till dig!

kicki sa...

Kram Maria. En stor fördel med att bli gammal är att man slipper PMS. Kan håret beror på soppor????

Madde sa...

Daniel kan ju ta ett snack med höns-experten Björn. Krya på sig nu hela Maria. Kram

Madde sa...

Men OJ nu ser jag, är det Stefan Sundströms bok, den vet jag en som vill ha =)

Therese sa...

Regression kallas de Maria=) de e inget att skämmas över, inte PMS=) Haha läser ja psykologi elle!? Hur går det me den där engelskboken? Kunde du fixa den? Hade lixom behövt den=) Kramar
Ps: Grattis i efterskott, lätt att glömma utan FB=)