onsdag 2 februari 2011

Grisen säger tack!

Födelsedagsgrisen alltså;-) Idag har jag glömt mycket av det jag skrev om igår och istället tänkt på hur otroligt många fina människor jag har omkring mig! Tack alla (ingen nämnd och ingen glömd) för uppvaktningen på min dag (som började 06.35 med skönsång av mamma och pappa). Bjussar på två höjdpunkter från dagen:

Frukost på sängen, sämre kan man börja en dag=)
Nya "springarskor" som faktikst redan bjudit på en positiv surprise. När jag kom hem från jobbet, efter att ha haft dem på mig under dagen, kände jag inte längre av min onda fot. Ett sant mirakel eller ren inbillning? Hoppas på det förra...

Nu ser jag fram emot en god middag som Daniel står för. Till det ett gott vin från familjen Hallström. En bra film och lite gott till den. Min dag, precis som jag vill ha den!


3 kommentarer:

Johanna sa...

Stort Grattis ♥

kicki sa...

GRATTIS ♥ ♥

Carl sa...

Hej! Då får man sända sina gratulationer i efterskott! (men tror att du fick ett grattis på FB?) Verkar som att du hade det riktigt fint. Lycka till med löpningen! Kram