söndag 13 februari 2011

ROSA

var temat igår. Då var vi hos Gunde och Sofia och hade det gott. Idag har dagen dock mest ägnats åt städning och rensning, en klar favoritsysselsättning här hemma=) Fyra stoooora kassar med saker jag inte längre behöver. Tyvärr behöver någon annan tydligen en hel del saker så då är det ju bra att jag rensar. En rensar, den andra fyller på, vilket team va?
Efter rensningarna bakade jag också. En kaka som jag helt enkelt kallar "Mauds goa kaka" och ett gäng frallor. Hoppas kollegorna blir glada imrgon.
Igår då. Temat för kvällen var rosa och jag har nog aldrig sett Daniel så nervös för att klä på sig. Han lyckades ganska bra med glittrig rosa scarf och rosa bälte. Accesoarer som lätt kunde avlägsnas efter två öl.

Kvällens värdpar i rosa


Herr och fru Hoff i rosa

Ja, osså då vi, i rosa.
Nu ska det intagas kycklingfilé och tittas på Solsidan, en klar favvo! Efter det blir det Sherlock, han är ju bara för söt....och intelligent...

3 kommentarer:

Johanna sa...

hahaha ni ÄR ju alex och anna :)

kicki sa...

Dessa samlargener!!! Snygga är ni ♥

Maria sa...

Ja det måste vara generna Kicki;) Tror ni att vi skrattade när vi såg Solsidan på kvällen??!!=) Tur att jag inte slängde något Star Wars skepp....