söndag 27 februari 2011

Sleeeeten (på ren skånska...)

är jag idag efter en makalöst rolig kväll/natt! Angelica, från "himmavid" har varit här och hälsat på och då vill man ju såklart visa allt det bästa. Vi började med make (Angelica är ju då lärare i make up så då passar man ju på att sno lite tips och trix) och lite martini hemma hos mig för att sedan panikrusa till en buss som inte gick. Tur att Micke kunde skjutsa oss tre svettiga damer till Nättraby=0 Väl hos Johanna dukade vi upp buffé, drack rödvin och kollade på Melodivadivalen. Sen......bar det av in till stan. Trångt men oerhört hjärtlig stämning i bilen på väg in till Schlagerbaren (passande?) Där dansade vi sedan loss (eller hur Jens?) hela natten lång. Idag har det därför varit ganska segt... Vi hade tre extra frukostgäster som förgyllde vår morgon, hur kul som helst.








Nu ska stackars Daniel spela match och stackars jag ;) ska krypa ner i soffan med en spännande deckare (tack igen Madde).




5 kommentarer:

Sofia sa...

Ni var goa igår! :) Så klacken höll inte hela kvällen?! Kramars

Maria sa...

Hahaha nej den var den huvudsakliga orsaken till break dancen...;)

Madde sa...

tackar för igår, mår som jag förtjänar idag. Klipp bort mig från näst sista bilden, snälla!!!

Maria sa...

Så Madde, nu är den bortta=) Jag tyckte du var söt!

Madde sa...

hihi tack, kände mig långt från söt då MEN oj va kul vi hade. Det gör inget om du haft kvar bilden, det är jag som är lite tramsig bara ;)