måndag 15 juni 2009

Underbara Stenshamn!

Nu har jag äntligen fått ta första stegen på mitt älskade Stenshamn (i år)! Vi åkte ut med arbetslaget i morse från ett grått Karlskrona för att mötas av solen ute på Stenshamn (...vad annars?). Med uppspelta steg tog jag mig i land för att snabbt upptäcka att det kändes som om det var igår jag var här. Nu är sommaren här! Såhär glad blev Daniel;
Och såhär glad var jag!

Ingemar hade kaffet färdigt när vi kom ut och till det serverades en underbar kladdkaka. Vi fick också en rundtur på hans "ägor" som innehöll världens mysigste sommarstuga med tillhörande snickarbod.
Mitt arbetslag i fikatagen, något vi är mycket bra på!
Efter fikan blev det en två-timmars promenad runt ön och sen grillade vi. På vägen hem somnade varenda kotte. Vilken underbar dag!





3 kommentarer:

Madde sa...

Vackert, vad man längtar ut i skärgården nu!

Johanna sa...

Såg du truten?

Sofia sa...

Underbart!!