fredag 12 juni 2009

Sommarfint

Efter många dagars blogguppehåll är jag nu på banan igen. Det har varit hektiskt på sista tiden och både skolavslutning, avslutningsmiddag, avslutningöl på o`learys och städning är nu avklarat. Såhär fint blev mitt skrivbord när jag rensat ut allt som inte hör hemma där. Jag har till och med hunnit rensa alla pärmar. Jag älskar känslan av ordning. Nu är jag taggad att ta tag i nästa termin!
Ikväll är det personalfest med långbord, orkester och spex så nu ska jag hem och vila de grå innan jag ska återvända hit för att fixa välkomstdrink och tilltugg=) Snaaaaart är det semester!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Snyggt! Mitt skrivbord är ett fall för "rent hus"...

Cornelia sa...

Hääärligt, älskar också känslan av ordning, nästan lite väl mycket ibland säger de som känner mig... Ha en trevlig helg

Sofia sa...

Ja, det är gött att ha ordning, synd att det inte håller så länge hemma hos oss.. Ses om bara ett par timmar!!:) Kram