söndag 14 juni 2009

Inlägg 100!

Nu har jag legat på bloggarlatsidan igen, fy fy fy mig. Som vanligt händer det för mycket för att jag ska hinna med allt men om två (!) dagar är det semester...

I fredags hade vi en mycket trevlig personalfest med nästan 80 gäster och live-band! Mycket vin, dans och sång vilket också blev lite för kännbart på lördagen om jag säger så... Vi tog oss i alla fall till Jens och Johanna för att intaga världens godaste kycklingsallad. Hela nio filéer hade Sjöstedt lyckats peta ner!
Kollegor i färd med att tona fram lite sånger!
Coola bandet med vår stjärna Nicke i spetsen!
Eftersom vi helgade vilodagen igår kunde vi utnyttja söndagen till lite annat. Vi började med ett besök på Ronneby loppis tidigt i morse och jag fyndade ytterligare några små burkar, helt underbara! Efter det tog vi oss vidare till Hässleholm för ett lite tråkigare ärende, vi skulle dela upp vår avlidna gammelfasters saker mellan oss, jag och min bror. Det var en underbar dag vid Finjasjön och min bror och Therese kommer att få ett underbart boende där men det behövs fixas en hel del. Tur att bror min är en händig en!
Utsikt från vardagsrummet!

Lite fika mellan varven hanns också med!


Nu är det rester och film i soffan som gäller! Imorgon bär det av till Stenshamn för teambuilding så matsäcken är packad! Kram på er alla!



2 kommentarer:

Johanna sa...

WOW, vilket mysigt läge det huset hade! Jag fyndade också massa på loppisen, men lyckades slå sönder ett fat (10kr) och en kanna(25kr!) innan jag kom hem...

Johanna sa...

o Grattis till dig hundrade inlägg SALUT!!!