söndag 2 mars 2014

Att samla kraft














Denna helgen har jag samlat kraft och energi. Jag har varit på middag (och musikunderhållning, jojomensan) med Kiki, jag har varit i trädgården och fått typ en miljon idéer, jag har myst med en hyfsat välsovande dotter, jag har fått igång min symaskin och jag har bakat bullar till en skön och lång frukost framför Vasaloppet! Ni hör ju själva, samlat kraft och njutit av varenda sekund.
Ellie har som sagt sovit helt ok de senaste tre nätterna då jag och Daniel delat på sovtiden med henne. Hon klarade hela sex timmar inatt utan att vakna och det räknas ju som en hel natt. Hurra! Man är en sjukt mycket bättre mamma, sambo och människa när man får sova. Nu (!) är jag redo för att träna. Orken är funnen även om motivationen inte riktigt är på topp... Imorgon kör vi.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Heja och hurra!

Johanna sa...

Å vad härligt att höra! :)

Mormor sa...

Det är härligt med riktigt goda vänner!