onsdag 26 februari 2014

Enhandsfattning








Man kan göra mycket med endast en hand. Bädda, tvätta och till och med laga en hel måltid. Jag vet! Egentligen skulle moroten rivas men dör gick gränsen för vad min enhandsbegåvning pallade med.
Ellie har sovit så gott inatt att man knappt tror att det är sant. Vi vågar definitivt inte hoppad på fler sådana nätter utan väljer att tro att den var ett undantag, tyvärr. Jag har varit helt förbi av trötthet efter en månad utan riktig sömn men idag kändes det som om livet återvänt till mig och vi har hittat på en massa kul idag, jag och snorpan. Maxi, promenad och pyssel. Härligt! Håll nu tummarna, för bövelen, att detta håller i sig!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Kom igen nu Ellie, håll i det här :)

Johanna sa...

Håller tummarna hårt :)

kicki sa...

Hoppas, hoppas, hoppas 👍