söndag 23 februari 2014

Ikea och babblarna











Nytt Ikea-besök idag med förhoppningar om en ny diskmaskinslucka och nya mörkläggningsgardiner. Hittade gardiner och hoppet om luckan finns kvar. Ellie var dagen till ära klädd i min gamla kofta från 1977. Imponerande att den fortfarande är mjuk och formbar. Kan tyvärr inte säga detsamma om mig själv. Efter en hyfsad insats av både mig själv, men framförallt av Ellie, var hemfärden något grinigare. Tyst blev det dock tvärt när Babblarnas stompalång tut pling sång kom fram på mobilen. Frid vare med oss och vi kunde rulla hemåt igen utan gnissel och gnäll. Tack Babblarna!
Nu har jag och Daniel delat den sista pizzan på mycket mycket länge. Imorgon kör vi beach 2014. Imorgon väntar också magnetröntgen av min rygg. Nu ska vi se vad doktorn säger om mina diskar. Jag väntar med spänning!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Oj vad många inlägg jag missat. Härligt lov ni har haft! Tack för idag, för underhållning och för att ni är så kärleksfulla och förstående <3

Sofia sa...

Hahaha, mjuk och formbar! :)