tisdag 25 mars 2014

Mammaträning





Detta jädra gissel med träning... Jag har fram till förra veckan verkligen inte haft någon som helst motivation. Förra måndagen nådde denna fas sin kulmen och Daniel fick sig, helt oförberedd, en skrapa för att han tränar och inte jag. Efter det insåg jag på något sätt att det hänger på mig och efter det har jag så smått kommit igång. Joggat med barnvagn, promenerat milen, gjort coreövningar på golvet med Ellie som supporter. Ja det tar sig. Ikväll känner jag för första gången på mycket länge ett sug efter träning. Så pass mycket att jag hoppas hinna med en liten löprunda imorgon bitti. Om så blir fallet får nattens sömn avgöra. Imorgon kommer också bästa mammagruppen och då blir det ju ändå promenad:)
Nu sover det lilla Springsteen-fanet och jag och hennes far ska dra nytta av skitvädret och kolla på en film. Fruktsalladen är klar och ljusen är tända. Klara färdiga mys!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Härligt med träningssug. Och fruktsallad. ;)

Johanna sa...

Å vad najs!