torsdag 9 december 2010

I MÅÅÅÅÅÅÅL!

Nu är jag i mål på den vikten jag satte upp från början. Jag har dock fått mersmak och vill helst (inte nödvändigt) gå ner 5 till. Idag är jag i något slags lyckorus och vill som Gunde skrika; "INGENTING ÄR OMÖJLIGT"!! Dagens invägning visade på minus 16.9 kg Midjan har gått från 96 cm till 79 cm, på rätt sida strecket alltså!



Så, är ni redo för lite lättklätt???? (Jag är inte det...gulp!)





Efter för mycket god mat hela sommaren kan man (om man har otur) se ut just såhär;
Efter 10 veckors hårt slit kan man se ut såhär!;


Idag är jag nöjd med mig själv, det är en bra dag!

14 kommentarer:

Johanna sa...

Vi utbringar en skål
För du har gått i mål
Hurra för Maria ida´
för att du kämpat så bra!

Madde sa...

wow, jag skålar med i den fina dikten ovan.
Duktiga duktiga Maria =)

Kiki sa...

Du är så fantastiskt duktig vännen! Kram, lilla du :)

Åsa sa...

Bra kämpat Maria!

kicki sa...

Kram på dej:)

Anonym sa...

Fia-maria!! GÖTT!! Lite brunare i somras dock ;) Haha.. Men shit vilken skillnad. O ansiktet herregud!!! DUKTIG E DU!!! KRAM THESSAN

Anonym sa...

Åhhh så fin du e!! Nu blev jag allt lite inspirerad!!! Puss på dig vännen// Beccis

Elinor sa...

Jaa, otroligt vad duktig du är! Stort grattis till din nya figur o din schyssta hälsa!!
Får se om man känner igen dig nästa gång man kommer ner.. :)
KRAM!

Anonym sa...

Grattis än en gång! Vilken prestation!=)
Kram Therese

Cornelia sa...

Grym du är tjejen.
Grattis. Stor kram!

Anonym sa...

Skit bra!!!

Sofia sa...

Fina Maria! Vi är så stolta över dig! :) KRAM

Cornelia sa...

Du är så välkommen att delta i Rivstart!
Fast enligt mig så är du ju redan färdig :-) Fasen va bra jobbat måste jagbara säga igen!!!

Carl S sa...

Fan vad duktig du är, Maria! Sjukt bra! Keep it up! Tips på rolig träning (Du har säkert sett det på min blogg kanske?): Kettlebells! Be någon vänlig själ hjälpa dig med övningarna. Sjukt effektivt för att få fina muskler och rutor på magen!