onsdag 15 december 2010

Då var det klart...nästan...

Ja nu är det nästan färdigt! Konsert i söndags och lucia i måndags. Underbart kul men också nervöst att gå där längst fram. Underbart också med alla goá vänner som dök upp och stöttade en ganska stirrig lucia. Allra allra allra mest underbart var dock efter luciakonserten när jag i folkhavet upptäckte mina föräldrar som hade åkt 16 mil enkel resa, i all hemlighet, för att vara där just denna kväll. Tårar rann och har runnit sedan dess varenda gång jag tänkt på det! Mamma och pappa, ni är bäst!!! (och lillebror och Therese och Lowa och Tilda med såklart, sammanfattningsvis; familjen är underbar!)
Här kommer nu jungfru Lucia, en sagornas strålande mö (nja, det vet i fasiken...)

Jaha, då var det två arbetsdagar kvar sedan blir det julfest med jobbet och efter det, Polenresa! Ja just det, idag klarade jag mitt sista mål för året. Jag sprang milen....på en timme!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Familjen är bäst i alla lägen!!!! Jag blev också alldeles rörd.. :)

Johanna sa...

Du är inte daulig!

Madde sa...

Duktiga Du.
Önskar jag va där och såg ljusdrottningen =)