lördag 1 maj 2010

Mina favorittjejer!

...var här igår! Efter en kul valborgsfest hos Therese och DaCentreravid i fredags var det igår dags att ta emot familjen för att umgås och mysa. Vi hann med både fika, tur på Stumholmen, matbit på Michels och fika en gång till. Temat var alltså mat=)

Min Lowa

En ganska kul konversation utspelade sig på Michels när vi stannade till för att ta en hamburgare.

(Maria) - Jag tar bort lite rödlök från min hamburgare.

(Tilda) - Varför då?

(Maria) - Jag får ont i magen annars!

(Tilda, med hög och klar stämma) - Bajsar du löst då?

Underbara spralliga Tilda! Man vet aldrig vad som ska hända!




Idag är det tvättdag! Har inte tvättat på tre veckor nu så det behövs kan man lugnt säga. Synd på det fina vädret bara, hoppas man hinner med en tur ut på Silent Island också... Daniel är lite piggare idag så vem vet=) Ha det bra vänner!

2 kommentarer:

Johanna sa...

ha ha ha underbar konversation!!!

Sofia sa...

Vilket mysigt besök du har haft!! Dessa goa ungar som säger precis vad de tycker & tänker.. :) Kram kram