tisdag 11 maj 2010

Göteborgstur och klänningsförvirring

Då var en härlig helg i Göteborg avklarad och halsen är öm. Mycket sång, både skön och hemsk! Vi landade på hotell Arena efter 4 timmar på ett fullsatt tåg (stackars våra stolsgrannar...) Efter incheckning masade vi oss iväg för lite sushi sen var det sängen som hägrade för på morgondagens schema var digert. I övrigt låter jag (de små) bilderna tala;
Hotell av öststatsmodell, funktionellt men torftigt. Dock var frukosten mycket god.
Ovanligt diciplinerade Pior.

På Avenyyyyyyyn på väg till föreställningen Kontrabasen på Statsteatern.


VÄRLDENS godaste fisk fick jag serverad på Lokal, häftigt nytt och frächt ställe. Nu blev jag hungrig...

Måste bara till slut visa bild på Gamle Ports mesta underhållning. Döm själva, vi höll på att skratta ihjäl oss åt denna uppenbarelse. ....och ja, han har godkänt att jag publicerar...
Till slut måste jag bara kommentera den där helv-s klänningen som jag fortfarande INTE har till bröllopet. Tror, trots över tio provklänningar, att det blir en som redan hänger i garderoben. Använd endast en gång så det ska väl funka=)




5 kommentarer:

Johanna sa...

oj, jag trodde du överdrev, men det går ju inte i detta fall...

Madde sa...

Är det en snygg häck där bakom eller....

Sofia sa...

Haha, den går inte av för hackor den inte.. ;)

Sofia sa...

Ps. Kanske fika hos oss på söndag om JoJe också kan?! Kanske på eftermiddagen när ni piggnat på er efter bröllopet.. ;)

Anonym sa...

Neej, gick ni till Gamleport.. Ökänt raggarställe.. :)
Ser ut som ni hade kul iaf! Tänkte på er! Planerar komma ner om inte allt för lång tid, hoppas vi kan ses då!
Kram