torsdag 20 maj 2010

Äntligen

är jag fylld med energi igen. Bröllopet tog hårt och det tog några dagar att återhämta sig=) Dagen idag började med sovmorgon och sedan åkte jag lite tidigare till jobbet, skönt att inte behöva stressa såhär när solen skiner och allt. Idag har jag planerat in lite friskvård på schemat för mina 7:or vilket innebär promenad istället för läsförståelse. Det är verkligen en riktig höjdare med detta jobbet, att kunna planera själv och slippa rätta sig efter vad andra bestämt! I eftermiddag är det hockeysamkväm med arbetskollegorna. Danmark? Vet de ens vad skridskor är?

Jag tänkte också härmed börja räkna ner dagarna till min semester och kan idag glatt meddela att det är

23

arbetsdagar kvar! Hurra!

1 kommentar:

Johanna sa...

Härligt att läsa! Skönt att du bloggar, tyckte det var lite väl många dagar sen sist!