lördag 26 december 2009

Virus och kamera på villovägar

Nej, jag har inte slutat blogga. Däremot har min dator drabbats av virus och inte förrän igår åtgärdades detta. Tack Cedergren som trots juldagsfest satt och "pillade" med min dator i två timmar. Allvarligt var det tydligen då minnet hade drabbats (inte mitt alltså...) Som lite grädde på det dåliga moset har Hanna lyckats få med min kamera hem så jag återkommer med en slutet-på-december-sammanfattning så fort den är tillbaka! Då blir det bilder från allt som hänt på sistone=)

På återseende vänner!

6 kommentarer:

Cornelia sa...

Den som väntar på nåt gott väntar ju som bekant aldrig för länge. Kram och fortsatt trevliga helgdagar. Kram

Cornelia sa...

Haha, ja Ranelid har jag inte mycket till övers för men va fan. Ska det va så ska det. :-)

Sofia sa...

Uff, låter inge kul, tur att det är åtgärdat! Du har väl virusskydd! Illa att Daniel fått Tobbes förkylning, hoppas han klarar sig undan från halsflussen som Tobbe dratt på sig.. :( Kram

Johanna sa...

Min kommentar försvann, skulle bara tillägga att jag såg några intressanta ikoner eller genvägar på ditt skrivbord, men jag raderade dem så du inte skulle tro att vi hade lagt dem där. Sedan kom jag på att du kanske ville ha dem där... hmmm vi får diskutera saken när vi ses ;)

Sofia sa...

Oj, läste kommentaren igen, missade att även du var krasslig.. Så nu får jag ju skriva krya på ER båda!! :) Ses nyår, hoppas ni är pigga tills dess! Kram kram

Cornelia sa...

Gött att du är med på Rivstart!!! Jag skriver upp dig. Kramen