måndag 14 december 2009

Ännu en helg har gått

Ja herregud, nu går det verkligen undan!! Tänkte sammanfatta en mycket händelserik helg med några få ord. Det är mycket just nu och jag är såååååå trött!

Fredag: Personalfest med usel mat men mycket dans till Clabbe. På det hela taget en mycket rolig och intressant tillställning.

Lördag: En trött morgon följdes av kalas i Torsås. Första gången för mig i denna by. Jenny och Osa bjöd på god mat och Buzz. Daniel gjorde allt för att trigga mig. Han lyckades. Åkte hem och somnade väl en sisådär 21.15- underbart!

Söndag: Ett aningens vimsigt luciatåg framfördes i Amiralitetskyrkan. Det märks att vi är trötta nu.... Tack alla snälla ni som kom och tittade. Det blir roligare att sjunga när man känner igen ansikten i "publiken". Efter detta, köttfärspaj och 35 minuters tittande på Holiday, därefter ett välbehövligt natti.

Imorgon: Julbandyturnering mot eleverna. Har fått en plats i lärarlaget men jag gissar på att jag får agera bänkvärmare. Inget konstigt med det, jag är en urusel bandyspelare och kommer att "bli ägd", som mina kära elever så kärleksfullt säger=)

Nu: En runda ner till tvätten igen, sen soffa, sen säng!

Kramen på er!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Oj, det var komprimerat!
Jag har snott massa bilder från din blogg till julens bildspel - Jag undrar om jag har fotografens medgivande???
Kram

Maria sa...

Självklart Johanna=)