måndag 28 december 2009

Tada! Lite bilder!

Äntligen har jag kunnat installera bilder igen! Min dator drabbades ju av virus och Jojo, nej, det var såklart inte mitt fel att det fanns en massa konstiga genvägar på min dator....=) Daniel har varit jättenervös för att prällen har sett dessa!!

Ja då kommer lite bilder från den senare delen av december. Den 17e sjöng vi ju med Magnus Carlsson (vilket jag inte har bilder ifrån). Kan bara säga att han inte dök upp till genrepet så kan ni själva skaffa er en åsikt om huruvida han är en diva eller inte...

Julen har förflutit med mycket social verksamhet och mycket MAT!! Nu får det bli andra bullar, rågbullar! Efter nyår börjar mitt nya sunda liv igen. Heja mig!

Ja, bilderna då;

Den 20e var det lill-jul och spelkväll på Sjuhalla. Lika trevligt som vanligt och denna gång med ett spel som lockade till väldigt många skratt. Namn på T? Tomten, svarade Daniel... Dock är det coro..corr...coronn....äh...brädspel vi spelar här!
Dagen efter var det härligt vinterväder och då passade vi på att ta en tur på Sjuhalla!

Julafton spenderades hos min bror och Therese. Stim och stoj och mycket folk, precis som det ska vara!
Lena delar ut julklappar i en variant på tomteutstyrsel. (...blev det syftningsfel där eller?)

Juldagsfirande hos mig! Jag och Hanna i en typisk "snygge-pose". Hur kul som helst och som ni kanske förstår kan jag inte publicera fler bilder från den kvällen, de är censurerade.



Ja, vi har ju åkt på rejäla förkylningar här hemma och både Daniel och jag vaknade med feber inatt. Nog gnällt om det. Hoppas bara vi blir bättre till nyår för då vankas det partaj hos Johanna och Jens, något vi såklart inte vill missa=)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att datorn och ni är på bättringsvägen. Kram från KICCCKI

Johanna sa...

Tack snälla Maria för det fina erbjudandet, men jag tror jag har läget under kontroll... återkommer när det är dags för vårstädning;)

Härliga julbilder!!!

Madde sa...

Ska bli trevligt att träffa snyggMaria imorrn, va beredd på att det blir åka av i backen ;-)