onsdag 19 augusti 2009

Pajbak, tvätt och andra ordinära sysslor!

Tre långa dagar på jobbet avklarade och två kvar sen bär det av till Stenshamn och årets kräftskiva. Över 100 glada båtägare samlas i helgen för att sörpla rumpor på asätande kryp=) Trots att jag är mycket medveten om vad det är jag äter älskar jag det! Vi är ett gäng som slagit oss samman gällande maten och jag och Daniel ska ha med pajer. Av denna anledning ställde vi till med bak ikväll samtidigt som tvättmasinen skötte sitt. Nu ska vi snart avnjuta en bit (måste ju smaka...inte så nyttigt dock) och kolla Miss Marple.
Daniel i baktagen!
Passar på att göra några extra att stoppa i frysen!
Nej nu är det mat-dax! På återseende!


3 kommentarer:

Madde sa...

Åh va trevligt och gott det kommer att bli. Vi kanske ses på en kräftis snart på en annan ö...det hoppas jag iaf.

Johanna sa...

mmmm... paj är typ det enda jag äter på kräftskiva, jag sörplar inte en enda kräft-ända...

kram
johannahallstroem@yahoo.com (vill ha bilder;))

Sjoan sa...

Snyggt fotomontage på Daniel vid spisen..!