måndag 17 augusti 2009

Överhettning!

Puh, så var första dagen på jobbet avklarad. Hjärnan gick på högvarv redan i natt och vid elva i förmiddags var den nästan överhettad... Åtta(!) koppar kaffe senare var dagen över men jag gick fortfarande i spinn som ni säkert förstår. Har nu varit ute på lååång promenad med Kiki. Härligt fastän solen försvunnit. Operation "bort-med sommarkilona" har inletts och därför blev det fruktsallad med turkisk yoghurt till kvällsamat, mums det med ju!

GRATTIS Valter på namnsdagen!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Fruktsallad med turkisk yoghurt... jaha - måste testa det då!
"Hack" säger Valle!

Cornelia sa...

Duktigt. Jag är inte igång med mitt viktminskiningsprojekt ännu... 1 september kör jag så det ryker! Fast det klart 16000 steg fick jag ihop igår. Av dem var ett antal steg intjänade via våra två (!) besök på IKEA under gårdagen. Jag äääälskar också IKEA. Men det klart det är ju bra närmare till IKEA från Kallekrona nu sedan det öppnat i Kalmar, jag minns när man satt och puttade till Älmhult fram och tillbaka... Suck!

Sofia sa...

Underbart att tantbrun-bloggen är igång igen!!!!!!!!!!!!!! :)

Johanna sa...

johannahallstroem@yahoo.com