torsdag 7 maj 2009

Inget bloggande på jobbet!

Nej jag bloggar inte på jobbet, håller mig bara uppdaterad. Därför var min kollegas upptåg igår något onödigt! När jag kom till min arbetsplats var min dator intejpad i fem meter tejp(jag har en bärbar) och täckt med post-it lappar som förtäljde att bloggande på jobbet inte är tillåtet. Där fanns också en skylt fastklistrad på mitt skrivbord som löd:

"Never before have so many people with so little to say said so much to so few"

Som sagt, inget bloggande på jobbet!

Over and out (08.37) ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skojar du eller skojar dom? Vill att du ska blogga oftare.Kram Kicki

Maria sa...

Ha ha ja inte kan M. Löfdahl stoppa mig med sina galna upptåg! Jag har redan berättat för honom att jag fullkomligt struntar i hans uppmaningar=)Han är en mästare på att hitta på bus för sina kollegor så det är väl bara att stå ut...=)Kram

Cornelia sa...

Om det var ett skämt var det lite kul. Annars var det inte kul!!!
Ha en trevlig helg.
Tjingeling!

Maria sa...

Vill bara förtydliga att det hela var menat som ett skämt! Att vi sen inte har samma humor alla gånger är en sak som är klart;)Tack för stöttningen iaf!