söndag 10 maj 2009

Härliga stunder!

Ja nu är båten i vilket vi naturligtvis uppmärksammade lite extra igår eftermiddag. Kiki och Honken kom ner till båten och sedan satt vi fyra bak i ruffen med varsin kall öl i handen hela eftermiddagen. Avslappnat och skönt (eller härligt opretantiöst som jag och Daniel enades om)!

Idag har vi (jag och min kör) sjungit på bröllopsmässa i Amiralitetsladan. Idag höll min favoritprälle Henrik i taktpinnarna och en hel del fniss slapp ur min mun. Underbart att kunna skratta i den annars så högborgerliga Ulrika Pia.

Nu sitter vi nersjunkna i den numera söndriga soffan på Ö Hamngtan och har "svullat" i oss thaimat, något som tyvärr håller på att bli en farlig och väldigt dyr söndagstradition. Nu ska jag fortsätta att småfnissa till Parlamentet. Ha en skön kväll!

Inga kommentarer: