tisdag 6 augusti 2013

Längesedan sist!


Mams och paps på sjön en härlig sommarkväll.


Blivande bruden:)


Kompisar från förr


Vår bil


Vår vagn


Jag är verkligen usel på att blogga på semestern... Här kommer en liten uppdatering på den senaste tidens äventyr. Skåne, möhippa och kompismys har stått på schemat. Dessutom har vi köpt en ny bil!!! Kombi var enda alternativet eftersom vår nya vagn skulle få plats. Idag har vi också inhandlat skötbord och barnsängen är redo. Frågan är om jag är det...? Längtar iaf sjukt mycket efter liten just nu. 8 veckor kvar!
Nu ska jag dra en sväng med min nya dammsugare. Kul att nära sin hobby med lite nya prylar emellanåt:)

3 kommentarer:

Kicki, Chrille och Erla sa...

Åh det är ju snart dags! Längtar så! Ny bil alltså, inte illa! Hoppas ni fyndade lite på Ikea också. Kram

Sofia sa...

Shit alltså, nu börjar jag bli nervös.. 8 veckor kvar! ❤

kicki sa...

Ohhh vad man längtar spec. när man ser Daniel provköra vagnen. ♥