fredag 16 augusti 2013

Gräsänka








I helgen är det dags för den stora kräftskivan på Stenshamn. Daniel tog båten efter jobbet idag men jag stannar hemma inatt. Känner mig lite mör efter första arbetsveckan och måste erkänna att det börjar bli lite tungt nu. På morgonen studsar jag upp (som gravid har jag nämligen inte haft en enda dag med ryggont och behöver därför inte rulla av sängen) men framåt eftermiddagen svullnar kroppen och jag känner mig som ett kylskåp. Eller värmeskåp snarare. Så ikväll är det fötterna i högläge och valet mellan äpplen och kolor känns lätt. Äpple såklart. Eller nej. Imorgon tar jag Wittus ut till Stenshamn. Sista helgen med fest innan liten tittar ut!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Jävlar vilka snygga ben!!

kicki sa...

Bra beslut Maria. Hoppas du hade en skön kväll:)