fredag 14 januari 2011

Ryggläge

Ja inte är det mycket att göra åt en krånglande rygg. Får antagligen skylla mig själv som satt i den där förbaskade maskinen på gymmet i måndags. Kände att något var fel men vad gör man inte för lite magmuskler.... Nåja, allt som allt så har det resulterat i ryggvärk av rang. Sedan igår går jag runt på Voltaren och befinner mig lååååånga stunder i vågrätt läge. Det är det enda som hjälper lite. Idag var jag och bästa ia en stund i Lyckeby för att inhandla lite mat (och ett par extremt billiga lampskärmar ha ha) och trots bärhjälp pajade ryggen igen så nu är det till att ligga plant. Fick tyvärr också avboka en efterlängtad träff med Angelica men hur roligt hade det varit om jag hade fått intaga rödvinet i sängen... Nu tar vi nya tag och strechar till ryggen lite och så vaknar vi upp imorgon och allt det onda är borta! Eller hur?!

4 kommentarer:

kicki sa...

Idag har du varit som Voltaren!! Tack ♥

Johanna sa...

Näe vad trist att du inte blivit bättre :( Hoppas det vänder snart då!

Karin Nilsson sa...

Åå nej jag lider verkligen med dig. Asdrygt när man inte kan träna eller ens klara av vardagliga saker... Kramis

Sofia sa...

Tack för mysig dag! :) ♥