söndag 9 januari 2011

Nära vänner

måste vårdas. Det är bra för själen att ha nära vänner. Igår hände något märkligt mig på den fronten. A-C satte sig på tåget från Hässleholm för att komma till Karlskrona, en halvtimme senare ringer Beccis och vi bokar in en date, när jag väntar på att Ann-Charlottes tåg ska rulla in på perrongen plingar det i telefonen och Angelica meddelar att hon kommer för att hälsa på nästa helg (vi har inte setts på tre år!). Alltså, inom loppet av en timme har jag bokat besök med två hässleholmare samt fått besök av en. Så konstigt men väldigt väldigt härligt!

Jag, Kiki och A-C begav oss till Eva för lite taco-mys och babbel. Skratt, skratt och skratt blev det. Senare gick vi till Stars `N Stripes för att möta Daniel och resten av grabbarna. Roligaste kvällen ute på myyyyyycket länge. A-C är en riktig partyhöjare!
Naturligtvis glömde jag kameran vilket resulterade i en dagen-efter-bild istället=) Daniel och A-C myser lite framför vinterstudion i förmiddags. Nu råder det åter lugn på Ö Hamngatan. Falsk fläskfilé med kantareller ska snart intagas. Mums!

2 kommentarer:

kicki sa...

Vänner är guld värda!!! Kram

Anonym sa...

Partyhöjare? ha ha,,,man tackar. Men roligt var det, absolut! Jätteroligt att ses, verkligen, har saknat dig!
Skulle gärna vilja ha receptet på det där pluttbrödet, tänkte försöka en GI-omgång, inspirerad av dig. Du kan väl skicka det på mobilen?
Hade glömt bort din blogg lite, men jag får väl ta och kolla in den lite mer, så man inte missar 17 kilo fler gånger??
Vi hörs, var rädd om "nederdelen"! kramis