fredag 19 november 2010

På begäran!

Håller med Johanna om att det varit för daulig uppdatering på min blogg på sistone men här är det också att köra på ända in i kaklet=) För att inte komma bort mig i allt (härligt?) julstök har jag nu placerat en månadsalamanacka på bästa plats i hallen där både mina och Daniels aktiviteter månaden framöver ska föras in. ALLT ska in så att jag inte får ett nytt psykbryt av att inte veta just allt.... Kontrollbehov? Jag?

Idag har vi faktiskt tackat nej till festligheter eftersom vi kände att soffan inte varit så välbesökt på sista tiden. Alltså har vi idag lagat lite god mat och hyrt en rulle av bästa sortens trams-action, The A-team. Nu hoppas jag på att kunna släppa vardagen för ett tag och bara glida in i Hollywoodtrans ett tag. Det blir också tidigt sänggående för imorgon är det fullt upp med tvätt, flytt, match och båtfest! Planering mina vänner, jag säger bara planering!

Over and out!

4 kommentarer:

Åsa sa...

Ingen spelkväll på vårt kära NKC då? Min soffa är också väldigt skön!

Karin Nilsson sa...

Hoppar ni över en fest på NKC??? Är festen imorgon på Piggelinen? Ska vi ses snart? Kram Karin

Maria sa...

Nej men precis Åsa och Karin, vi skippar festligheter på NKC till förmån för soffan. Inte likt oss. Vi har väl blivit gamla?! Karin; Ja, det är fest på Piggelinen ikväll och JA, jag vill jättegärna träffas snart. Ska vi se om vi får till en kaffe-efter-jobbet-date snart kanske?

Johanna sa...

Tack för det :)
Låter skönt med en slappekväll.
Jag har också världens mest detaljrika kalender här hemma till Jens och mig, som en liten julkalender, fast med jobb istället för choklad eller fina bilder ;)