söndag 7 november 2010

Då lägger vi den här veckan bakom oss!

Ja, vad ska jag säga? Egentligen skulle vi ha varot på Polenresa helgen som gått men på grund av EXTREMT dålig framförhållning av Stena Line, blev den inställd, ett dygn innan vi skulle åka. Arrrrgh så förbannade vi var. Det lönade sig tydligen för vi fick både pengarna tillbaka och en gratis kryssning. Heja!

Vi fick istället försöka hitta på andra trevliga saker vilket resulterade i ett besök på Kosta Outlet där jag fyndade för 125 kr. För det fick jag både kjol och fyra tröjor. Jag var nöjd, inte Daniel... Han hittade bara ett par shorts!

När vi kom hem blev vi bortbjudna till Lyckeby för att bada bubbelbad utomhus. Underbart att sitta med ett (?) glas vin i det varma vattnet och kolla på stjärnorna=) Därefter besökte vi även SnS och stötte då på denna liraren. Helt galet!

Idag har vi både softat OCH varit produktiva. Vi började med en trött kaffe på "vår altan". Hösten visade sig från sin bästa sida och solen sken så in i baljan- härligt! Efter det städade vi i två timmar, lagade mat (som ska räcka hela veckan) och nu är D och spelar match medan jag precis är hemkommen från en kylig kvällspromme. Nu väntar parlamentet, lite nyttig kvällsmat och senare sängen.
Mmmm, härligt med gammalt festnagellack och ringar under ögonen. Fröken Sverige?

Slutligen; GRATTIS MFF!!!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Blev ett innehållsrikt lov trots allt!! Kram Kiccki

Johanna sa...

Ja, det låter inte så illa!
Kram

Sofia sa...

Härlig höstfika!! Hoppas allt är bra med er annars, här rullar det på! Blogglusten är som bortblåst i höstrusket.. :) Kram kram