söndag 14 november 2010

Älg, geisha och en joker

Åååååå vad jag längtar efter att få julpynta!!! Söndag och min kreativitet flödar (konstigt nog på en söndag)! Jag vill så gärna plocka fram pyntet och go nuts med tomtar, stjärnor och annat krimskrams.....Två veckor till!

Nu är det ju inte så att jag inte har något annat att fylla helgerna med utan som vanligt har det varit fullt upp med roligheter! Det började med middag och trams hos fam Sjöstedt-Hallström i fredags. Jag höll på att garva ihjäl mig, som ni kan se här nedan, när Jojo fick oss att leka barnlekar. Vad Björn gör just här vill jag lämna osagt....
Igår var det äntligen dags för min och Hannas mys/spadag! Vi började med att göra stan i sakta mak på förmiddagen. Det inhandlades bl.a. fuktkräm och ansiktsmask. Herrejisses så snygga vi skulle bli!! Resultatet blev en geisha och en joker.

På ett hemmaspa får man klippa naglarna under vasken. Inget konstigt med det.


Kiki kom och hjälpte till med lösnaglarna. Japp, de skulle också på ju...

Och här ser ni resultatet. Inte så pjåkigt va?


Nu ska jag baka GI-bröd, virka ett mobilfodral, dammsuga sovrummet, läsa en bok, göra kycklingpytt och ringa min älskade pappa. Det är ju fars dag idag! Grattis lilla far!



2 kommentarer:

Sofia sa...

Sablar va snygga ni blev!! Får köpa krämer & lösnaglar jag också tror jag.. ;)
Kramar kramar kramar

Anonym sa...

Skitsnygga!!!!! Kram Kicccki