tisdag 15 juni 2010

Inte en vuvuzela så långt ögat når

Årets tillställning på skolan är nu avklarad! Lärarna mot 9:orna i en omtalad, årlig, fotbollsmatch. Årets laguppställning ser ni på bilden här nedan. Vi förlorade dock med 2-6 och konstaterade att om vi varit 20 år yngre, haft nerförsbacke och lite bättre bollkontroll så hade vi tagit hem det hela. Jag är sååååå öm i min kropp efter en rejäl tackling av en kille i 9:an. Men visst, hade jag haft chansen för 17 år sedan hade jag också tryckt till mina lärare. Dagens kommentar fick jag efter matchen av en liten tjej i 3:an;

- Du du du du fröken?! Det såg kul ut när du ramlade=)

Ja, vad säger man! Stil och smidighet har aldrig varit min grej;)

Nu ska det duschas och fejas (stretching avklarad) för ikväll är det avslutningsmiddag för våra härliga elever. Aj aj aj ajöken säger jag!

4 kommentarer:

Åsa sa...

Jag hejade helt klart på er! Och något år så måste väl lärarna vinna, eller?

Johanna sa...

Snygga var ni i alla fall!!!

Madde sa...

Snyggast förmodligen ;-)
Inte många dagar kvar nu va??

Sofia sa...

Snaaaaaaaaart sommmarlooooooooooov!! :)