söndag 17 januari 2016

V 35





Det rullar på. Jag rullar på. Är sjukskriven på halvtid fr o m förra veckan, något som känns oväntat bra. Det har hjälpt både knopp och kropp att orka de där timmarna på kvällarna som förut bara var en lång pina. Krycka ska jag också försöka att använda så mycket som möjligt. Ingen annan förutom jag och Daniel kan se att magen börjat sjunka. Jag bär ju så "ovanligt" högt, som barnmorskan sa. Bebis rör sig vilt därinne, främst under tidig morgon och sen kväll vilket gör mig pretty nervös inför vad som komma skall.
Idag ska jag iväg för att titta på en, för oss, extra liggvagn att ha när det bara rör sig om att köra nykomlingen. I övrigt har vi en syskonvagn som vi tänker använda.
Daniel jobbar på med ovanvåningen för att den ska bli klar till pjutten kommer. Spännande!

1 kommentar:

Sofia sa...

När jag ser din fina mage ångrar jag att jag inte njöt mer när jag själv hade en sån! :)