fredag 4 oktober 2013

Chokladbrödets dag





Eftersom jag bakade kanelbullar förra veckan fick det bli vanliga chokladbröd idag. Fika igen, I know...
Var hos BM imorse som inte hade så mycket nytt att tillföra min väntan. Det var det vanliga mätandet och klämmandet och lyssnandet. Bebbbens hjärtslag ligger stabilt på 136 och har så gjort de senaste gångerna vi lyssnat. Jag berättade om all aktivitet som fortfarande äger rum i min mage och hon sa att det bara var bra. Ett aktivt barn är ett bra barn. Får se vad vi säger om det om någon månad... Vi satte upp en ny tid den 14:e som jag verkligen inte hoppas att jag behöver gå på. Blir väl så ändå kan jag tänka.

Idag grattar vi världens bästa kanelbulle Valle som fyller 6 år! Hurra hurra!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Min erfarenhet av välgräddade bebisar är att de sover bra, har inga större problem med magen och är rätt nöjdare livet...
De har dessutom lagt på sig lite gosigt bebishull ❤️

Sofia sa...

Du har gått förbi mig nu, fick -11 och -4. Tror du prickar mitemellan Johanna och mig, så byet min gissning till den 7:3 ;)

Sofia sa...

7/10 ska det stå..

Sofia sa...

Annars hade det blivit segt, hehe!

Mamma sa...

Du har alltid varit noga med att hålla tiden
Kram