tisdag 8 oktober 2013

Böcker, fin blomma och lite äckel











Mitt sociala liv har liksom inte tagit paus vilket är väldigt skönt. Har fortfarande mycket att stå i även och även om jag ska vila så är det ju trevligt med aktiviteter. Igår var det bokklubb hos Caroline. Lyckades ta en bild av misstag när jag skulle lägga in nytt datum i kalendern men den blev ganska bra, så jag bjussar på den. Känns helt helt overkligt att jag ska ha med mig en bebis på nästa bokklubbsträff!!! Det blir till att vagga in det lilla livet i den litterära världen.

Sen vill jag stolt presentera en bild på min fina pelargon som jag lyckats hålla liv i sedan i våras. Typ stolt.

Sist men definitivt inte minst, en bild på min äckliga fot. När man inte trodde att det kunde bli värre, så blev det precis det. Jag är GANSKA sugen på att byta min hypersvullna kropp mot en liten människa nu! Bara så att ni vet!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Fin pelagon - trodde de var portade hos er :)

Oj, ja det var en rejäl fot du låg inne med... står stadigt på jorden med andara ord.

Jag längtar också efter den lilla människan :)

Sofia sa...

Fy sören, det kan inte vara skönt att ha så mycmet vätska i kroppen. Lilla bebben, vi väntar på dig! ❤️