söndag 14 april 2013

Kvalité














Har varit en helg med kvalité! D är sjuk så då kan jag liksom känna fritt att göra lite som jag vill, vilket jag gjort. Var hos Kiki igår och åt sushi och tittade på ett ganska värdelöst relationsdrama-Blondie. Väldigt mycket drama och ganska lite trovärdighet. Fast Gynning var ok. Jag och Kiki var nöjda ändå, det var ju trots allt lördagkväll och det var mat och det var godis.
Idag har jag passat söt-Erla medan Kiki sjöng i kyrkan. Vi lekte, spelade piano, åt grus (OBS Erla), åt välling, sov i vagnen och gick lång vårpromenad innan vi mötte upp mamma Kiki och fina Malin för en utsökt brunch på 3G. Efter några timmar i solen, med spf 20, fick jag tipset att använda ännu högre spf eftersom man tydligen kan få stora pigmentförändringar i fejjan. Inte så nice. Här ska handlas solskyddsfaktor! Nu ska jag ta tag i bokklubbsboken till tisdag. Hörde jag ett "lycka till"?

3 kommentarer:

kicki sa...

Låter härligt!!! o Lycka Till ;)

Kicki, Chrille och Erla sa...

Bästa barnvakten♡ härlig helg! Lycka till med boken. Jag har nog 100 sidor jag med att ta mig igenom.

Sofia sa...

Lycka till :) Hehe!